Barakas:Monopterus albus 2.jpg

Monopterus_albus_2.jpg(646 × 352 piksel, ukuran barakas: 43 KB, tipe MIME: image/jpeg)

Barakas ngini asalnya tumatan Wikimedia Commons wan pinanya dipakai ulih rangka-gawi lain. Pamaparan matan laman panjalasannya ditampaiakan di bawah.

Pamaparan

Monopterus albus

English: Asian Swamp Eel
Deutsch: Ostasiatischer Kiemenschlitzaal
Asal-mula http://cars.er.usgs.gov/pics/nonindig_fish/nonindig_fish/nonindig_fish_2.html
Paulah Leo G. Nico, USGS, Gainesville, FL
Public domain
Karya ini berada dalam domain publik di Amerika Serikat karena ini adalah karya yang disiapkan oleh seorang petugas atau karyawan dari Pemerintah Amerika Serikat sebagai bagian dari tugas resmi orang tersebut di bawah ketentuan Judul 17, Bab 1, Bagian 105 dari Kode Amerika Serikat. Lihat Hak cipta. Catatan: Ini hanya berlaku untuk karya-karya asli dari Pemerintah Federal dan bukan karya setiap individual negara bagian, wilayah, persemakmuran, kabupaten, kota, atau subdivisi Amerika Serikat lainnya. Templat ini juga tidak berlaku untuk desain cap prangko yang diterbitkan oleh Layanan Pos Amerika Serikat sejak tahun 1978. (Lihat § 313.6(C)(1) of Compendium of U.S. Copyright Office Practices). Ini juga tidak berlaku untuk koin AS tertentu; lihat The US Mint Terms of Use.

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents

Items portrayed in this file

menggambarkan Indonesia

Belut sawah Indonesia

Riwayat barakas

Klik pada tanggal/waktu gasan manjanaki barakas ngini wayah itu.

Tanggal/WaktuMiniaturMatraPamakaiUlasan
wayahini15 Nupimbir 2017 08.24Pratinjau gasan bantuk par 15 Nupimbir 2017 08.24646 × 352 (43 KB)HasenläuferRemoved watermark by cropping 9 % vertically using CropTool with lossless mode.
20 Marit 2006 22.26Pratinjau gasan bantuk par 20 Marit 2006 22.26646 × 386 (47 KB)Haplochromis''Monopterus albus'' {{EN}} Asian Swamp Eel {{DE}} Ostasiatischer Kiemenschlitzaal Source: http://cars.er.usgs.gov/pics/nonindig_fish/nonindig_fish/nonindig_fish_2.html {{PD-USGov}}

Tungkaran nangini mamakai barakas ngini:

Pamakaian barakas global

Wiki lain nangini mamakai barakas ngini:

Lihat labih banyak pamakaian glubal matan barakas ngini.

Metadata