Barakas:Wikiquote-logo-en.svg

Ukuran asli(Barakas SVG, nominal 150 × 150 piksel, ganal barakas: 22 KB)

Barakas ngini asalnya tumatan Wikimedia Commons wan pinanya dipakai ulih rangka-gawi lain. Pamaparan matan laman panjalasannya ditampaiakan di bawah.

Ringkasan

Pamaparan Unlocalized Wikiquote logo, used by the English, German, French, Bulgarian, Spanish, Portuguese, Japanese, Dutch, Swedish, Vietnamese, and other language editions of Wikiquote. Vector replacement for File:Wikiquote-logo-en.png, based on File:Wikiquote-logo.svg and File:Wikiquote.svg.
Tanggal 29 Uktubir 2003
Asal-mula File:Wikiquote-logo-en.png, File:Wikiquote-logo.svg, File:Wikiquote.svg
Paulah Original design and raster version by Neolux; vector version by Minh Nguyen, based on work by Rei-artur and -xfi-
Ijin
(Mamakai pulang barakas ngini)
VRT Wikimedia

Karya ini telah bebas dan dapat digunakan oleh siapapun untuk berbagai keperluan. Apabila Anda ingin menggunakan kembali konten ini, Anda tidak perlu meminta izin selama Anda mengikuti syarat-syarat lisensi yang tertera di halaman ini.

Wikimedia telah menerima surel yang mengonfirmasikan bahwa pemegang hak cipta telah menyetujui terbitan ini di bawah syarat-syarat yang tertera di halaman ini. Korespondensi ini telah ditinjau oleh anggota VRT dan disimpan dalam arsip perizinan. Korespondensi ini tersedia bagi sukarelawan tepercaya sebagai tiket #2014070110006444.

Apabila Anda memiliki pertanyaan mengenai arsip korespondensi ini, gunakan papan pengumuman VRT. Pranala tiket: https://ticket.wikimedia.org/otrs/index.pl?Action=AgentTicketZoom&TicketNumber=2014070110006444
Find other files from the same ticket: SDC query (SPARQL)

Versi lainnya

Karya turunan dari berkas ini:

see Wikiquote
SVG genesis
InfoField
 
The source code of this SVG is invalid due to 4 errors.
 
W3C-tidak sah Gambar vektor ini dibuat menggunakan Inkscape.


Lisénsi

w:id:Creative Commons
atribusi BabagiSarupa
Barakas ngini dilisénsiakan lawan lisénsi Creative Commons Atribusi-BabagiSarupa 3.0 Kadada Adaptasi
Pian dibulihakan:
  • gasan babagi – gasan manyalin, mauarakan wan mamindahakan karya ngini
  • gasan manggubah – gasan mangadaptasi karya ngini
Bapandal katantuan nangini:
  • atribusi – Pian musti mancantumakan pangakuan nang rasuk, mambariakan tautan ka lisénsi, wan mamadahi amun ada paubahan. Pian kawa manggawinya sakahandak Pian, tagal kada maiihakan kalu pambari lisénsi mandukung Pian atawa pamakaian Pian.
  • BabagiSarupa – Amun Pian manggubah, maubah, atawa maulah turunan matan matéri ngini, Pian harus manyabarluasakan sumbangan Pian di bawah lisénsi nang sama lawan matéri asli.
Trademarked
™ Wikimedia Foundation, Inc.
Gambar ini adalah gambar logo atau desain resmi yang digunakan oleh Wikimedia Foundation atau salah satu proyeknya. Penggunaan logo dan merek dagang Wikimedia tunduk pada Kebijakan Merek Dagang dan Panduan Identitas Visual Wikimedia, dan mungkin memerlukan izin.

Label ini tidak menunjukkan status hak cipta dari berkas. Label hak cipta yang biasa tetap dibutuhkan. Lihat Commons:Lisensi. 

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents

Items portrayed in this file

menggambarkan Indonesia

status hak cipta Indonesia

berhak cipta Indonesia

sejak Indonesia

29 Uktubir 2003

Riwayat barakas

Klik pada tanggal/waktu gasan manjanaki barakas ngini wayah itu.

Tanggal/WaktuMiniaturMatraPamakaiUlasan
wayahini1 Disimbir 2013 15.54Pratinjau gasan bantuk par 1 Disimbir 2013 15.54150 × 150 (22 KB)WhymUser:Mxn's version, based on File:Wikiquote-logo-en.png, File:Wikiquote-logo.svg, File:Wikiquote.svg
9 Mai 2007 23.22Pratinjau gasan bantuk par 9 Mai 2007 23.22150 × 150 (11 KB)Rugby471Colour of text altered
9 Mai 2007 14.59Pratinjau gasan bantuk par 9 Mai 2007 14.59150 × 150 (11 KB)Rugby471Wikiquote Logo {{Information| |Description = Logo of the English, German, French, Bulgarian, Spanish, Portugese, Japanese, Dutch, Swedish Wikiquote (SVG Version ) |Source = originally uploaded to Meta by Author, creaded by Author |Date = |Au

6 tungkaran nangini mamakai barakas ngini:

Pamakaian barakas global

Wiki lain nangini mamakai barakas ngini:

Lihat labih banyak pamakaian glubal matan barakas ngini.

Metadata