Wikipidia:Madali: Pabidaan ralatan

Konten dihapus Konten ditambahkan
Riemogerz (pandir | sumbangan)
sKadada kasimpulan babakan
Baris 1:
[[Berkas:Real Life Barnstar.jpg|thumb|right|Sabuah [[bintang]] pangharagaan]]
'''MadaliWiki''' ({{lang-en|barnstars}}) adalah penganugarahan atawa panyamatan bintang pirtual ala [[Wikipedia]] nang dibariakan asa pamurukpamakai ka pamurukpamakai nang lainnya di Wikipedia (nangkaya halnya [[Bintang Mahaputra]] dalam dunia nyata).
 
Ini adalah kabiasaan para [[pamurukpamakai]] lawan mambariakan pangharagaan khusus barupa MadaliWiki kapada para [[panyumbang]] atas gawi karas-nya. Gasan mambariakan pangharagaan kapada seseorang, cukup hanya maandak-akan citakan di tungkaran pamandiran-nya (atawa tungkaran pangharagaan iinya), wan mambarikan [[kumintar]] atas pangharagaan ngitu. Amun Pian yakin hagan mambainya, kada usah supan-supan!
 
== Sajarah ==
Baris 12:
Wayah mambariakan sabuah '''MadaliWiki''' ingat salalu hagan mambari naskah nang relevan wan sopan pasal pambarian ngitu. Di bawah ini adalah babarapa citakan MadaliWiki. Pian jua kawa mandisain pangharagaan Pian surang..
 
Ada banyak macam '''MadaliWiki'''. Pastiakan pilihan Pian adalah adil wan pas, nang akan mandangani mancagah pamurukanpamakaian balalabihan. Ingat bahua masih ada cara lain hagan manunjukakan pangharagaan Pian kapada pamurukpamakai lain, nangkaya kumintar di tungkaran pamandiran pamurukpamakai.
 
== Daftar BintangWiki ==